Tänään on meillä leivottu pullia. Ja taidetaankin herkutella laskiaispullat jo nyt, eikä vasta huomenna.
Tältä näyttää valmiit herkut.

Sisusta koverretaan:

Tehdään täyte johon tulee:
Koverrettu pullan sisusta
wiener nougat chrussia tai mantelirouhetta
vaniljasokeria
maitoa
Täyte painetaan koverrettuun koloon:

Päälle kermavaahtoa, johon tehdään tila hillolle:

Ja lopuksi tietenkin hattu päälle. Nää on yks parhaimmista herkuista mun mielestä. Nam.
Hyvää laskiaista!!